Ölçme-Değerlendirme Okuryazarlığı Değerlendirme Çerçevesinin Tasarlanması ve Çok Aşamalı Bireye Uyarlanmış Testler ile Ölçülmesi Dil Tanımsız
Öğretmen Adaylarının Bilgi-İşlemsel Düşünme (BD) Kavramları ve Uygulamaları Hakkındaki Bilgi ve Görüşlerinin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Çalışması Dil Tanımsız
Bilgisayar Ortamında Bireye Uyarlanmış Matematik Testi Geliştirme ve Test Anı Kaygı Düzeyinin Sonuçlara Etkisi Dil Tanımsız
Yüksek Öğretim Öğrencilerinin Sosyal Buradalığını ve Başarısını Artırmaya Yönelik Metasınıf Tasarımı ve Geliştirilmesi Dil Tanımsız
Farklı Tür Gösterimlerin Kimya Öğretmen Adaylarının Gösterim Yeterliklerinin Gelişimine Etkisinin Göz İzleme Teknolojisi ile İncelenmesi Dil Tanımsız