Tüketicilerin Algı ve Değerlerinin Sosyal Medyadaki Marka İçeriklerine Yönelik Etkileşim Davranışlarına Etkisi

Proje Özeti: 

Bu araştırma, sosyal medya etkileşim davranışlarına etki eden tüketici-temelli faktörleri incelemek amacıyla u?lkemizde ve du?nyada önde gelen dört akıllı telefon markası: Apple, Huawei, Samsung ve Xiaomi’nin görsel-odaklı sosyal ağ, Instagram’da yayınladıkları marka içeriklerine yönelik Kullanımlar ve Doyumlar Teorisi-temelli motivasyonlar, içerik-kaynaklı algılar ve kişisel değer yönelimleri yapıları göz önüne alınarak tasarlanmıştır.

Kodu: 
23N03D1
Fon: 
Proje Türü: 
Başlangıç Tarihi: 
2023
Durumu: 
Yürürlükte