Ulus, B., Öner, D., “Improving Knowledge Integration Using WISE”, The European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) Conference, Aachten, Almanya, 2019. Dil Türkçe
Öner, D., “Education 4.0 The Skills Needed for the Future”, The 5th Turkish-German Frontiers of Social Science Symposium, Leipzig, Almanya, 2019. Dil Türkçe
Öner, D., “Virtual Internships as Alternative Pedagogical Models for MOOCs”, European MOOCs Stakeholders Summit, Napoli, İtalya, 2019. Dil Türkçe
Öner, D., “Learning and Innovation skills for the Future”, Orient Institute-Istanbul Lecture Series, 2019. Dil Türkçe
Kartal, G., Kıcı, D., “What Can Drama and Concept Mapping Offer for Preservice Teacher Education in ICT”, International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, 2019. Dil Türkçe
Erkunt, H., Biçer Özdemir, G., “Kompozisyon Yazımı Niteliğini Artırmaya Yönelik Acemi Yazarların Yazma Süreçlerinin Desteklemesi”, ITTES 2019, Antalya, 2019. Dil Türkçe
Baş, K., Öner, D., “Öğrenme Etkinlikleri Türleri Yaklaşımının Öğretmenlerin Teknoloji Entegrasyonu Üzerindeki Rolünün İncelenmesi”, Eğitimde Gelecek Konferansı, 2019. Dil Türkçe
Özkan E., Öner D., “Bilgisayar Destekli İş Birliğiyle Öğrenme Ortamında van Hiele Geometrik Düşünme Seviyelerinin Gelişiminin İncelenmesi”, Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15, 473–490, 2019. Dil Türkçe
Akpınar, Y., Şengül, Ö., “Two Modalities of the Contextualized Courseware in Three Modalities of Classroom Use”, Turkish Online Journal of Educational Technology, 17, 1, 234–245, 2018. Dil Türkçe
Jeong S., Jeong, S.Y., Şen-Akbulut, M., Tippins, D., ”Commodification of Health, Disease, and Body in Science Texts: Promoting Meanings of Consumerism in the Classroom” , Reis G., Muller M. M., Luther R. A., Siveres L., Oliveira R.(Ed), Sociocultural Perspectives on Youth Ethical Consumerism,1, 217 -235, Springer,2018. Dil Türkçe